مزایای استفاده از موبایل به عنوان رکن اصلی استراتژی رویدادهای شما:

  1. درگیری عمیق تر بازدید کنندگان.
  2. تجزیه و تحلیل اطلطاعات :با استفاده از اطلاعاتی که از بازخورد و تعامل مخاطبان بدست خواهید آورد می توانید داوری بهتری در مورد سرمایه گذاری خود در هر رویدادی که آن را ترتیب میدهید داشته باشید.
  3. ترکیب تجربه فیزیکال و دیجیتال و استفاده از محتوای سه بعدی باعث افزایش جذابیت و حضور طولانی مدت تر مراجعین و مخاطبین شما خواهد شد.

تیم آرشــو 

شامل طراحان،توسعه دهندگان،طراحان سه بعدی واستراتژیست های خلاقیت پروژه های واقعیت افزوده را با بالاترین کیفیت و خلاقانه ترین شکل ممکن به صورت کاملا کاربردی ارائه میدهد.

دسته بندی:ایونت ها

رویدادها(ایونت)

کنفرانس ها،ایونت ها،نمایشگاه های تجاری تعدادی از فعالیت هایی هستند کهدر بودجه های مارکتینگ شرکت ها گنجانده میشوند.

از طریق بهره گیری از واقعیت افزوده از طریق تجربیات فیزیکی میتوان به درگیری بیشتر مخاطب و بازدید کنندگان ،به اشتراک گذاری در فضای سوشیال و تولید اطلاعات بیشتر دست یافت.

 

رویدادها(ایونت)

کنفرانس ها،ایونت ها،نمایشگاه های تجاری تعدادی از فعالیت هایی هستند که در بودجه های مارکتینگ شرکت ها گنجانده میشوند.

از طریق بهره گیری از واقعیت افزوده از طریق تجربیات فیزیکی میتوان به درگیری بیشتر مخاطب و بازدید کنندگان ،به اشتراک گذاری در فضای سوشیال و تولید اطلاعات بیشتر دست یافت.

مزایای استفاده از موبایل به عنوان رکن اصلی استراتژی رویدادهای شما:

  1. درگیری عمیق تر بازدید کنندگان.
  2. تجزیه و تحلیل اطلطاعات :با استفاده از اطلاعاتی که از بازخورد و تعامل مخاطبان بدست خواهید آورد می توانید داوری بهتری در مورد سرمایه گذاری خود در هر رویدادی که آن را ترتیب میدهید داشته باشید.
  3. ترکیب تجربه فیزیکال و دیجیتال و استفاده از محتوای سه بعدی باعث افزایش جذابیت و حضور طولانی مدت تر مراجعین و مخاطبین شما خواهد شد.

    آرشـــو در بسته بندی:

    واقیعیت افزوده پتانسیل بی نظیری را برای برندهای تجاری جهت تغییر شکل بسته بندی محصولات خود و نحوه ارتباط آنها با مصرف کنندگان امروزی ارائه میدهد.در زمانی که بخش مارکتینگ شما بیش از هر زمان دیگری در تبلیغات دیجیتال هزینه می کند و کاربران از طریق موبایل به اینترنت وصل میشوند ،برند شما در کانال بازاریابی تلفن همراه بی تحرک نشسته است و بسته بندی های شما در سوپر مارکت ، خانه، دفتر و مراکز خرید تا به امروز خاموش نشسته اند.

    در آرشــــو ما با برندها و کسب و کارهای مختلف در تمام زنجیره ی تامین محصول و بسته بندی کار میکنیم تا با هم به یک درک مشترک درباره ی بهترین راه حل ها در مورد بسته بندی دیجیتال دست پیدا کنیم

    هدایت خرید:

    1. ارتقاء فرکانس مصرف.
    2. افزایش در گیری مخاطب.
    3. می توان اطلاعات مرتبط با موضوع را در نقطه خریدو مصرف قرار دهید.

     مدیریت بهینه داده ها:

    1.  تجزیه و تحلیل داده ها در زمان واقعی. 
    2. درک بیشتر از مصرف کنندگان محصول با ارائه نتایج قابل اندازه گیری و ارزش افزوده بیشتر به مصرف کنندگان خود 

    تیم آرشــو 

    شامل طراحان،توسعه دهندگان،طراحان سه بعدی واستراتژیست های خلاقیت پروژه های واقعیت افزوده را با بالاترین کیفیت و خلاقانه ترین شکل ممکن به صورت کاملا کاربردی ارائه میدهد.

    در نهایت بهره گیری از واقعیت افزوده به عنوان یک پیشنهاد برای بسته بندی محصولات شما میتواند به درک بهتر خواسته های مصرف کنندگان ،انتقال اطلاعـات بـه آنها و مزایایدیگری برای مصرف کنندگان کمـک نماید.